fridaakaferide

-Love me, leave me!

1 år äldre och lite visare

Kategori:

Då var man 26 år då! Känns helt okej, allt känns faktiskt bättre än okej. Jag är bara så glad mest hela tiden hahah. Vår lilla bebis sparkar mig dagligen nu, och halva graviditeten har gått! Går snabbare och snabbare tycker jag. Vi var på rutinultraljudet i måndags och allt såg jättebra ut. Vi ska med största sannolikhet få en dotter <3 Underbart!
 
I tisdags åkte vi till Ullared och shoppade loss. Riffe var nästan värre än mig haha. Det var riktigt roligt :D Längtar tills det är dags för IKEA men det får nog vänta någon månad iallafall. Igår var vi, mamma, Josef & Hannah på Väla i Helsingborg och firade att mamma också fyllt år. Shoppade en mössa till mig själv och sen en hel del bebiskläder. Det är helt enkelt mycket roligare att köpa saker till vår lilla tös. Riffe fastnade för ett supergulligt litet set från Newbie så det fick också följa med hem :P .
 
I fredags fyllde jag 26 :) Bjöd på fika på jobbet och på kvällen bjöd Riffe mig på mat och bio. Jag fick 2 superfina halsband, och tydligen kommer det något mer paket när posten behagar levera det, spännande ^^ !
 
En riktigt fantastisk vecka helt enkelt! Jag är lycklig. Känns bra men läskigt, som att något måste gå fel. Såhär glad får man väl inte vara? ;)
 
Kram!
 
ILYRIF
 
Vår unge <3
 
Kommentera inlägget här: