fridaakaferide

-Love me, leave me!

1+1=3

Kategori:

Ja ni, dags att berätta nu tycker jag.
 
Jag och Riffe ska ha barn! I mars 2017 om han/hon är punktlig <3 Längtar! Känns så underbart att äntligen våga gå ut med det, att våga lita på att det går bra detta. Jag går in i vecka 15 imorgon, så vi har ju faktiskt kommit en liten bit på vägen. Lyssnade på den lill*s hjärtslag häromdagen, går inte riktigt att beskriva den känslan. Otroligt häftigt och jag kunde inte sluta flina. 
 
Hur känns det att vara gravid då.. Jo, inte lika rosenskimrande som jag hade hoppats hahah. Har mått illa och spytt i stort sett flera gånger om dagen i flera veckor nu. Humöret har varit helt okej, inga värre humörsvängningar (det håller tillomed Riffe med om så det måste vara sant haha). Jag sover mycket men dåligt. Drömmer konstiga drömmar. Mycket huvudvärk. Har varit väldigt sugen på frukt, speciellt clementiner. Är mycket känslig för dofter, vilket leder till att jag endast har en parfym jag faktiskt kan använda utan att kväljas. Ja.. Totally worth it, även med huvudet i toalettstolen. Klagar dock inte om det blir lite bättre snart :P Enda fördelen är att jag kan äta precis vad jag blir sugen på för det kommer oftast ändå upp sen, vaniljbulle till frukost? Javisst. Hahah, får nog passa mig när jag börjar må bättre sen.
 
Ja.. Oavsett om det blir en liten pojk eller tös som kommer till oss så är h*n otroligt efterlängtad. Kunde knappt tro mina ögon när jag såg de två strecken på testet (kanske därför jag testade sisådär 10 gånger till efter det xD).
 
 
So.. The secret is out. Längtar tills det börjar synas lite mer också bara, fast det lär jag väl ångra sen när jag knappt kommer fram hahah. Ha det fint, kram!
 
ILYRIF
Kommentera inlägget här: