fridaakaferide

-Love me, leave me!

Vecka 38

Kategori:

Hej!
 
Jag är trött. Alltid. Hahah. Enda fördelen med det är att det är skönt att sova, och att jag i stort sett har tid att sova hur mycket jag vill just nu. Halsbrännan, kissblåsan och magen hindrar mig något men jag kämpar på :P 
 
BF närmar sig, och självklart räknar vi ner här hemma. Nu är vi i den perioden när det faktiskt kan hända närsomhelst, men jag tror inte det kommer ske den närmsta veckan i alla fall.. Räknar kallt med att gå månaden ut minst. Sen att man hoppas är ju en annan femma :P Lilla fröken är så välkommen så, allt är färdigt här hemma <3
 
Alla hjärtans dag idag! Vi ska inte fira stort direkt, men när Riffe kommer hem från jobbet ska vi laga mat tillsammans och ha en myskväll. Crepes står på menyn! Jag ska nog ta o byta om från pyjamasen och borsta håret eller nåt. Lite får man väl anstränga sig xD
 
Kram!
 
ILYRIF
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: