fridaakaferide

-Love me, leave me!

Gott nytt år!

Kategori:

Gott nytt år!
 
Då var det ett nytt år igen, och det känns bra. 2016 var för min del ett väldigt bra år, massa fina minnen och bra saker som hänt. Överlag ett av mina favoritår om man nu kan ha det hahah :P Jag fick fast jobb och blev gravid. Stort för mig! :) Jag är väldigt tacksam för året som gått, även om det började tufft. Jag ska gå in mer på det en annan gång. Jag är frisk och glad, blir mamma snart, trivs på jobbet, är kär i min sambo, Rebel mår bra och jag har en underbar familj. Mm, good stuff :)
 
Igår firade vi först hemma med plankstek och god efterrätt. Det blev after eight-päron och glass, straight from the 80's hahaha. Riffe hade inte smakat det förr så vi passade på. Lätt men gott :) Efter att vi käkat så åkte vi hem till Bes & Sara en runda och snackade lite och lyssnade på musik. Ganska lugnt och skönt. Lagom för min del. Klockan 12 skålades det och vi tittade på fyrverkerierna såklart, sen sa vi tack o adjö och jag körde Riffe till stan och mig själv hem till sängen. Lite tråkigt men jag skulle jobba idag så det blev bäst så. Somnade som en stock med Rebel bredvid mig. Ganska härligt avslut på kvällen ändå faktiskt och imorse när man vaknade kändes det jävligt skönt att ha firat nyår nykter för en gångs skull :P 
 
2017 - Året vi blir föräldrar :D 
 
Ha det fint, kram!
 
ILYRIF
Kommentera inlägget här: