fridaakaferide

-Love me, leave me!

Vecka 33

Kategori:

Har egentligen bara 10 pass kvar nu på jobbet innan jag går på föräldraledighet, men tog på mig ett extrapass imorgon också så ja.. 11 blir det nu. Men, goda pengar för övertiden! Det behövs, har blivit ganska mycket shoppande den senaste tiden ^^. Kan ha gått loss lite hehe. Både bebissaker och nya grejer till hemmet. Är ju så kul att fixa, och nu när jag är gravid tycker jag det är ännu roligare. Läste något om att det är biologiskt, att man vill boa och organisera. På mig stämmer det verkligen, kliar i fingrarna och vill bara kolla igenom varenda låda och fixa bland allt och slänga saker. Imorgon kommer Josef och ska hjälpa oss skruva upp hyllorna i bebisrummet, och sen tror jag vårt nya skötbord (som jag råkade klicka hem...) kommer senare i veckan också. Så ja, allt börjar verkligen komma på plats. Ska bli så kul att få sätta upp allt där det ska vara sen, bädda i spjälsängen och fixa med småsakerna. Mysigt! 
 
Imorgon är det dags för tillväxtultraljud. Har längtat till det, och när vi var på rutinultraljudet i oktober kändes det som en evighet tills nästa gång men nu är vi här. Vecka 33... Det går faktiskt snabbt nu. Magen växer för fullt, känns som att den började långsamt men nu har den verkligen börjat komma igång haha. Märker att det börjar bli lite trångt för henne där inne nu, ibland sträcker hon på sig och då känns det som att hon försöker trycka undan mina revben. Skum känsla, men det brukar lugna sig om jag lutar mig bakåt och sträcker ut kroppen jag också haha. Ska bli kul att få veta hur stor hon är! <3
Fick denna sängmobilen av blivande moster :P Var självklart tvungen att hänga upp den i vaggan direkt, så söt!
 
 
Ha det fint! Kram
 
ILYRIF
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: